16.6.12

Before and after


Ξεφεύγοντας λίγο από τη σταθερή ροή του Photo a Day
σκέφτηκα να γράψω λίγες ιδέες για το "πριν και το μετά" της φωτογραφίας.



Στα ιστολόγια του εξωτερικού έβλεπα πάντα υπέροχες φωτογραφίες και αναρωτιόμουν πώς είναι δυνατόν να μην τα καταφέρνω και εγώ να έχω τόσο καλό αποτέλεσμα, παρότι η μηχανή μου είναι αρκετά αξιόλογη.

Η απάντηση βρίσκεται στην επεξεργασία και οι παραπάνω εικόνες είναι η τρανταχτή απόδειξη. Μια αρχικά σκοτεινή φωτογραφία μετατρέπεται εύκολα και γρήγορα σε ένα γλυκό μεσογειακό τοπίο -αυτό που ήταν δηλαδή εξ'αρχής, όταν το πρωτοαντίκρισα για να τραβήξω τη φωτογραφία. Λεπτομέρειες που είχαν χαθεί τελείως εμφανίστηκαν ξανά και οι ακτίνες του ήλιου λούζουν όλη την εικόνα.

Εργαλεία επεξεργασίας υπάρχουν πολλά με κυρίαρχο το Photoshop,
όμως ακούω ότι δυσκολεύει πολλούς διότι θέλει κάμποση δουλειά για να το μάθεις και διότι είναι δύσκολο.
Προσωπικά το λατρεύω μιας και αυτή η περιπλοκότητα δίνει εξίσου πολλές δυνατότητες, αλλά είναι λογικό να μην έχουν όλοι την τρέλα να ξοδεύουν τον ελεύθερο χρόνο τους παίζοντας με πινέλα και layers!

Ιδού λοιπόν δυό απλές και γρήγορες εναλλακτικές λύσεις στις οποίες δεν χρειάζεται καν να κάνετε εγγραφή για να τις χρησιμοποιήσετε. Απλώς ανεβάζετε τη φωτογραφία και πιάνετε δουλειά!
Πρόκειται για το iPiccy και το PicMonkey.

To iPiccy από ότι διαβάζω ήρθε να παρηγορήσει όσους χρησιμοποιούσαν μέχρι τώρα το Picnic το οποίο έκλεισε
(το χρησιμοποιήσατε ποτέ; εγώ δεν το πρόλαβα καθόλου).
 Φαίνεται να είναι πολύ καλός αντικαταστάτης και από ότι λένε το αναβαθμίζουν συνεχώς.

Το αγαπημένο μου όμως είναι το PicMonkey!
Αυτό το πρόγραμμα δίνει τόσες δυνατότητες...
Εκτός από το να διορθώσει όλες τις ατέλειες των φωτογραφιών,
μπορείς κανείς να φτιάξει κολλάζ έτοιμα για εκτύπωση,
να χρησιμοποιήσει έτοιμες επιλογές επεξεργασίας και να απλώσει ένα από τα πολλά textures που το πρόγραμμα παρέχει, κάνοντας λίγο πιο καλλιτεχνική τη φωτογραφία.
Είναι η ιδανική λύση και στην περίπτωση που κάποιος ετοιμάζει ένα photobook, ή κάρτες χριστουγέννων και θέλει να είναι αψεγάδιαστες οι φωτογραφίες του. Μέχρι και κείμενο μπορεί να προσθέσει!

Ελπίζω να σας ενθουσίασα αρκετά, αν και μια δοκιμή θα σας ενθουσιάσει ακόμη περισσότερο!

...και αν την κάνετε τελικά την δοκιμή, μην ξεχάσετε να μας δείξετε το πριν και το μετά!



10 σχόλια:

  1. Πολύ ενδιαφέρον!! Δεν ξέρω κανένα από τα 2 βέβαια!! Εγω έχω βολευτεί κάμποσο με το instagram.. Όμως θα δοκιμάσω και αυτά που αναφέρεις! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δεν τα έχω δοκιμάσει! Χρησιμοποιώ το picassa! Με νευριάζει το ανέβασμα των φωτογραφιών ενώ με ένα πρόσραμμα του υπολογιστή όλα είναι πιο γρήγορα!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μόλις δοκίμασα το Picmonkey!!και έχω να σου πω το εξής!!!Thank youuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!Ξετρελάθηκα!!!!!!!!!!!!!!ποοοοοοοοο έχω να δημιουργήσωωωωωω σήμερααααααα!!!ευχαριστώ πολύ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αν και λατρεύω το photoshop λέω να τα δοκιμάσω!

    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ήδη χρησιμοποίησα το Picmonkey στη σημερινή ανάρτηση..
    Ευχαριστώ πολύ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σ΄ευχαριστούμε πάρα πολύ για όλα όσα μοιράζεσαι μαζί μας!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σε ευχαριστούμε πολύ!!! Τα δοκίμασα και τα δυο και ξετρελάθηκα.
    Τώρα πρέπει να ασχοληθώ!!!!! Ευχαριστώ, Ευχαριστώ, Ευχαριστώ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ενδιαφέρον! Εγώ προσπαθώ να παίζω με το photoshop όταν δουλεύω με την κεντρική εικόνα του blog ή για να κάνω τα διάφορα κολάζ που φτιάχνω για τις αναρτήσεις. Για τα εύκολα και γρήγορα εφέ, δουλεύω στο Picasa το οποίο είναι κι αυτό δωρεάν κι έχει πολλά έτοιμα εργαλεία. Θα δω όμως κι αυτά που λες που ούτε καν τα έχω ξανακούσει, μια και η πρώτη εντύπωση ήταν πολύ καλή! Ευχαριστώ!
    {Fan, όπως λέμε sofan!}

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...