27.6.13

New Look & a Logo

Ήταν καιρός για καλοκαιρινή ανανέωση.
Τίποτε σπουδαίο. Καινούριο λογότυπο. 
Το ήθελα πααάρα πολύ καιρό, αλλά το είχα κατατάξει στην κατηγορία "πολυτέλεια".
Μετά ήρθε η ώρα να παραδώσω κάποιες δουλειές και μου την έδινε που το περιτύλιγμα δεν ήταν σούπερ. 

Λίγες μέρες αργότερα, αυτό το άρθρο με έκανε να πρασινίσω από ζήλεια, μιας και είχα κατά νου να φτιάξω ένα λογότυπο παρόμοιο με εκείνο, στρογγυλό.
Αυτό που δεν είχα σκεφτεί ποτέ, ήταν να απευθυνθώ στο etsy.com και εκεί το άρθρο φάνηκε σωτήριο.

Να σας πω ότι απλά δεν έχω λόγια και ότι η κοινότητα των etsiers για αλλη μια φορά με αφήνει με τις καλύτερες εντυπώσεις.
Η επιλογή έγινε πολύ βιαστικά και παρορμητικά με μόνο κριτήριο κυριολεκτικά το τί "μου γυάλισε". Μια κοπέλα από Αγγλία, την Joanne Hewitt από το Aquarius Logos. Αποδείχθηκε παραπάνω από εξαιρετική.
Ιδού το αποτέλεσμα:


Ήταν ποοοολύ πιο δύσκολο από όσο φανταζόμουν. 
H κοπέλα έκανε ά-π-ε-ι-ρ-α προσχέδια μέχρι να βγει αυτό το αποτέλεσμα.
Ήταν εκεί για την ψυχολογική υποστήριξη της φρίκης του "ξέρω-τί-θέλω-αλλά-δεν-ξέρω-πώς-να-στο-περιγράψω", όπως και εκείνης του "δεν-αντέχω-άλλο-να-το-ψειρίζω-στείλε-ότι-να'ναι" και τελικά δεν έστειλε ότι να'ναι. 

Το αποτέλεσμα το έχω λατρέψει! Ελπίζω και εσείς.
Στο εξής θα το βλέπετε στις φωτογραφίες εδώ στο μπλογκ, στο header, αλλά και σε ότι φεύγει από το "σκοτεινό δωμάτιο" του bliss, όπως αυτό το μυστήριο που ετοιμάζεται προς παράδοση:



(Αλήθεια, ποιά εκδοχή προτιμάτε;)

Εκτός από το λογότυπο όμως, ο αέρας ανανέωσης συνεχίζεται εδώ στο bliss και σε λίγο θα δείτε και άλλες αλλαγές που δεν κρατιέμαι να σας τις δείξω. Προς το παρόν ανυπομονώ να κρατήσω στα χέρια μου την ξύλινη, vintage σφραγίδα του λογότυπου -ξέρετε, εκείνη που μοιάζει με των υπουργείων- και να τη βουτήξω στο μελάνι. Ίσως μάλιστα και να σφραγίσω κάτι επιδεικτικά μπροστά στη μαμά μου που πάντα με ονειρευόταν δημόσια υπάλληλο, μήπως και της φύγει ο καημός.
Stay tuned!

14 σχόλια:

  1. Καλορίζικο! Πολύ όμορφο! Μ' έκανες και γέλασα με τον τρόπο που τα περιγράφεις όλα!
    Από τη φωτογραφία προτιμώ την ασπρόμαυρη εκδοχή.
    Όλες οι μαμάδες μου φαίνεται, με το ίδιο όνειρο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Β&W δαγκωτό, κι όσο για Αυτόν τον "αέρα" που πνέει, ας τα φέρει όλα γεμάτα "bliss"...
    A...,ναι - κι ευχαριστούμε για το όμορφο χαμόγελο που μας ζωγράφησες στο πρόσωπο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φανταστικό!!!!Πάρα πολύ ωραίο!!!!Μου αρέσουν και οι δύο φωτογραφίες!!!!Πειράζει;;;;:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλορίζικο...καλοτάξιδο...πάντα γεμάτο εμπνεύσεις και δημιουργικότητα!! Δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάποια από τις 2 εκδοχές σου. Κάθε μία με τη δική της ομορφιά και..προσωπικότητα! Περιμένω ανυπόμονα και με αρκετή περιέργεια τις υπόλοιπες αλλαγές σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. α μου αρεσει τοσο πολυ! καλοριζικη η σφραγιδα γνησιοτητας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ωραία η ανανέωση. Γέλασα τόσο πολύ με αυτό το τελευταίο με την μαμά!!!
    Μου αρέσει η ασπρόμαυρη:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με γειά,με γειά!Καλορίζικα όλα(logo,σφραγίδες) Μαριαννάκι μου καλό.
    Περιμένω με ανυπομονησία τα νέα και δηλώνω υπέρ της ασπρόμαυρης(όχι ότι είναι άσχημη η πρώτη,ε?)...
    Μεγάλη αγάπη η ασπρόμαυρη φωτό...

    πάντα τέτοια,φιλάκια!..


    Όλγα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι ωραία! Μου αρέσουν οι αλλαγές! Οι φωτο είναι και οι δύο ωραίες αλλά η ασπρόμαυρη έχει περισσότερο χαρακτήρα, αν καταλαβαίνεις τι εννοώ! Περιμένουμε και τα υπόλοιπα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τέλειο το λογότυπο, μεγειά !!
    Βάλε και μια σφραγίδα μπροστά στη μαμά να της φύγει το άχτι :)
    Η φωτογραφίες είναι και οι δύο όμορφες, αλλά προτιμώ κι εγώ την ασπρόμαυρη νομίζω.
    Φιλιά Μαριαννάκι, καλό Σκ *

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μεγειες!
    Η πρωτη φωτο μου αρεσει λιγο περισσοτερο απο την δευτερη ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πω πω είναι παρα πολύ ωραία ανανέωση! Μου αρεσει απιστευτα που ειναι τοσο καθαρό το blog και το νέο logo φοβερο!
    Όσο για τις υπέροχες φωτογρφίες , προσωπικά προτιμώ λίγο περισσοτερο την δευτερη γιατι βγάζει περισσότερη ζεστασια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. είναι τέλειο το λογότυπο και πιστεύω σου ταιριάζει πολύ! αυτή η σφραγίδα σου θα γράψει!!! πολύ όμορφο και το χρώμα! όσο για τις φωτό είναι υπέροχες κι οι δυο!! το μοντελάκι όλα τα λεφτά!! να περνάς όμορφα, φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Το λογότυπο είναι καταπληκτικό!!!όσο για τις φωτογραφίες είναι και οι δύο πάρα πολύ ωραίες..όπως πάντα άλλωστε..:)
    Στο blog μου σε περιμένει ένα βραβείο..όποτε θες πέρνα να το παραλάβεις!!
    Φιλιά και καλή Κυριακή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χαχαχαχαχα πολύ γέλασα με αυτό με τη σφραγίδα! Όλες οι μαμάδες τα ίδια όνειρα έχουν για τα παιδιά τους! Πανέμορφες οι φωτογραφίες, αυτή με το χρώμα μου αρέσει απειροελάχιστα περισσότερο! Το λογότυπο είναι σούπερ ουάου. Μεγειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...